فرماندار لنگرود خبر داد
به گزارش تابناک گیلان :فرماندار لنگرود، از برگزاری یادواره شهید املاکی در مسجد جامع لنگرود همزمان با سالروز شهادت این سردار گیلانی خبر داد و گفت: باید نسل های آینده را با قهرمانان واقعی خودشان آشنا کنیم.
کد خبر: ۱۰۳۴۳۴۸
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۵ 15 March 2022


برگزاری یادواره شهید املاکی در مسجد جامع لنگرود
به گزارش تابناک گیلان :فرماندار لنگرود، از برگزاری یادواره شهید املاکی در مسجد جامع لنگرود همزمان با سالروز شهادت این سردار گیلانی خبر داد و گفت: باید نسل های آینده را با قهرمانان واقعی خودشان آشنا کنیم.

محمدرضا جلالی در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره سردار شهید «حسین املاکی» که در فرمانداری شهرستان لنگرود برگزار شد، از جمله شگفتی های دنیای مدرن را ظهور انسان هایی پاک از نسل شهدا دانست و اظهار کرد: شهدا مفهوم جهاد و شهادت را در دنیای دون و سراسر ظلمات برای نسل بشر به یادگار گذاشتند.

وی با بیان اینکه شهدا در مکتب امام حسین(ع) و در راستای نهضت معمار کبیر انقلاب اسلامی راه صد ساله معنویت را یک شبه طی کردند، افزود: شهدا حیات بخش انسان های تشنه حقیقت هستند.

فرماندار لنگرود، از شهید املاکی به عنوان یکی از فرماندهان موثر در جبهه های حق علیه باطل یاد کرد و گفت: حضور شهدا و رزمندگان در جبهه نمایش اخلاص و فداکاری و ایثار بود. در واقع شهدای ما در راه تحقق آرمان های اسلام و انقلاب و دفاع از کیان ملت در جبهه ها حضور یافتند و جانفشانی کردند.

جلالی، آرمان های انقلاب را در راستای فرهنگ ناب اسلامی دانست و عنوان کرد: شهدا و ایثارگران به گردن ما حق دارند، زیرا در مقابل ظلم ایستادند و از ارزش ها دفاع کردند و اکنون وظیفه ماست که پاسداشت آنان را برگزار کنیم.

وی با تاکید بر لزوم مطالعه تاریخ و درس گرفتن از سرگذشت پیشینیان، خاطرنشان کرد: همواره رشد و توسعه غرب در تکنولوژی را مد نظر قرار می دهیم و به دنبال چنین توسعه ای هستیم، اما بشر امروز به معنویت نیاز دارد.

فرماندار لنگرود، ایام پر حماسه دفاع مقدس را یکی از حکیمانه ترین و مدبرانه ترین حرکت های ملت ایران برای دفاع از کیان عزت و کشور و نظام دانست و گفت: باید در ابعاد و زوایای پیدا و پنهان دفاع مقدس تعمق کنیم و رموز این پیروزی بزرگ را استخراج کنیم و امروز به کار گیریم.

وی با بیان اینکه ملت ایران با دستان خالی در مقابل استکبار ایستادند و از خاک کشور دفاع کردند، یادآور شد: باید از ذخایر دفاع مقدس برای رفع مشکلات جامعه استفاده کنیم و لذا یادواره های شهدا یکی از فرصت های طلایی برای یادآوری این معارف و ذخایر است.

جلالی، خواستار پاسخگویی به شبهات دشمن درباره دستاوردهای انقلاب اسلامی شد و تصریح کرد: استکبار با دروغ پردازی به دنبال ناامید کردن ملت ایران است و باید این تحریف را شکست دهیم تا تحریم نیز شکسته شود.

فرماندار لنگرود، از برگزاری یادواره شهید املاکی در مسجد جامع لنگرود همزمان با سالروز شهادت این سردار گیلانی خبر داد و گفت: باید نسل های آینده را با قهرمانان واقعی خودشان آشنا کنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار